مقالات آرشیو خبر ها
به ستاره های تمام یوونتوسی مان بی توجه نباشیم

به ستاره های تمام یوونتوسی مان بی توجه نباشیم

یک ستاره مشهور به یوونتوس امد و تقریبا اکثر هواداران یووه چند روزی ست که هیجان و خوشحالی خود را از این خرید تاریخی ابراز می کنند، اما ما به عنوان یک طرفدار یوونتوسی نباید ستاره های دوست داشتنی گذشته خود را فراموش کنیم. ستاره هایی که سال ها برای ما بازی کردند و هیجان و پیروزی های باشکوهی را برای مان به ارمغان آوردند.

 

مدتی ست که حتی سران یووه به داشته های تمام یوونتوسی خود کم توجهی می کنند، هر چند که با اعتراض گروهی از طرفداران بیانکونری نیز روبرو شدند اما این کم توجهی این بار به اوج خود رسیده، حالا با پیوستن کریس رونالدو، کمتر شاهد آن هستیم که هواداران به شایعه ترک احتمالی یکی از یوونتوسی ترین ستاره های تاریخ خود یعنی کلودیو مارکیزیو واکنش نشان دهند، مارکیزیو این روزها بی حاشیه به تمرینات خود ادامه می دهد اما عدم برگزاری جلسه میان مدیر ورزشی باشگاه و مدیر برنامه های او تا به امروز باعث شده تا خطر ترک باشگاه توسط این ستاره دوست داشتنی کاملا احساس شود.

 

کلودیو از چین، فرانسه و امارات پیشنهاداتی دریافت کرده و عدم نشان دادن واکنش او در خصوص خرید تاره یووه در کنار بی توجهی مدیران یوونتوس می تواند نشانه ای برای نزدیک شدن مارکیزیو به درب خروجی باشگاه باشد.

 

در همین حال به نظر میرسد گونزالو ایگوایین که همین هواداران چند سال پیش برای خریداش چنان خوشحال و بی قرار بودند او را پیش از فروش رسمی و رفتن اش از یووه، فراموش کردند و دیگر واکنش چندانی از احتمال رفتن او توسط تیفوسی ها دیده نمیشود.

 

هر چند که هنوز تعدادی هستند که نسبت به این مسائل واکنش نشان می دهند و معتقدند ایکاش همان طور که اندره ا انیلی برای جذب کریس رونالدو با جت شخصی به یونان سفر کرد، برای نگه داشتن اسطوره های تمام یوونتوسی شان مانند الکس دل پیرو و جان لوئیجی بوفون نیز تلاش می کرد و ارزش بیشتری برای افسانه های سیاه و سفید تاریخ بانوی پیر قائل بود و هرگز راضی به ترک و جدایی آنان از یوونتوس و پیراهن بیانکونری شان نمی شد.

 

به هر حال این انتقادی ست که می توان به مجموعه بیانکونری گرفت، انتقادی که امیدواریم با توجه سران یووه به اندک بازیکن تمام یوونتوسی باقی مانده در باشگاه برطرف شود و ارزش ستاره هایی که با دی ان ای یووه و در همه شرایط و در روزهای سیاه و سفید همیشه پیراهن یوونتوس را بر تن کردند، حفظ شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: